ENS ACOMIADEM. BON ESTIU A TOTHOM! 15-6-20

Hola Tramuntana!

Com molt bé diu el títol de l'entrada, aquesta serà la darrera d'aquest curs. La veritat és que es fa estrany després de tantes setmanes escrivint el blog i fent les classes telemàtiques, escriure aquesta entrada de comiat de curs.

Espero que estigueu bé i hàgiu seguit les classes telemàtiques amb la mateixa energia que ho estàveu fent fins ara. Segur que aquestes dues setmanes han anat molt bé, us he trobat a faltar.

Ha estat un curs diferent, únic. Hem viscut un final de curs atípic i que mai ens haguéssim imaginat degut a la pandèmia de la COVID-19. Aquest fet, ens ha separat presencialment però ens ha donat l'oportunitat de poder aprendre i créixer personalment d'una altra manera. Una manera telemàtica i virtual que ens ha permès millorar les nostres competències digitals i els nostres hàbits de treball.

Ja sabeu que m'agrada xerrar molt, em poso al radiador de la classe a les 9 del matí i fem una petita reflexió matinal que m'encanta. Aquest tercer trimestre no l'hem pogut fer però hem canviat aquelles xerrades per un "bon dia" personalitzat que espero us hagi donat força per iniciar aquests dies complicats. 

Avui, us faria una d'aquelles xerrades. Sóc més de parlar i improvisar que no pas d'escriure però malauradament ho hauré de fer per aquí i no com m'hagués agradat.

Hem pogut compartir aquest curs i la veritat és que fent una mirada enrere estic molt content de la vostra evolució. Sabeu perfectament que us queda molt per millorar, sobretot personalment. Heu de millorar com a grup, no penseu només en vosaltres. Formeu part d'un col.lectiu i entre tots heu de fer-vos millors. La millora individual de cada un de vosaltres farà que el grup creixi i millori. Respecteu-vos i estimeu-vos, crec que us falta fer aquest pas amb tots els vostres companys encara.

No obstant, us heu fet estimar i molt. No deixeu indiferent a ningú.  Sou un grup engrescador, amb empenta (a vegades massa) i amb ganes d'aprendre. No perdeu aquestes virtuts, milloreu-les i segur que tot us anirà bé. Això sí, exigiu-vos molt, tots els esforços tenen la seva recompensa.

Us he agafat molt apreci, us ho he dit moltes vegades. M'heu fet suar de valent però us he agafat força estimació i això és el que em quedarà segur d'aquest any. Us vull donar les gràcies a tots i totes perquè com us vaig dir al vídeo que us vaig fer, no tinc cap dubte que m'heu fet millor mestre. No només aprenen els alumnes dels mestres, nosaltres també aprenem de vosaltres.


Us toca passar a Garbí, un nou vent us espera. Us portarà noves aventures i nous aprenentatges. Espero que recordeu sempre el vostre pas per Tramuntana com una etapa de creixement personal i que aquest record el tingueu sempre.

Aquí em teniu pel que necessiteu, podreu comptar amb mi sempre que vulgueu, ens veurem, espero, a d'altres classes i seguirem compartint el més important, la nostra escola.

Aprofito també per donar les gràcies als pares i mares, heu confiat el vostre tresor a la meva persona durant aquest curs. Tots ells han estat molt especials per mi.

Gràcies per les estones al costat dels vostres fills i filles en aquest tercer trimestre però sobretot gràcies pel vostre suport, acompanyament i recolzament que heu fet diàriament. 

Passeu doncs a una nova etapa, gaudiu-la al màxim i aprofiteu cada moment i cada aprenentatge.

Com bé sabeu, ens acomiadarem el dia 19 a les 11h amb la comunicació via Jitsi meet per fer l'esmorzar telemàtic plegats. Esteu tots convidats i convidades. Els pares i mares que es vulguin afegir a acomiadar el curs seran benvinguts/des.

Aquí us deixo l'enllaç a la reunió:   https://meet.jit.si/Tramuntanacomiat

M'agradaria que per aquesta comunicació tots i totes penseu en aquell record que us emporteu de Tramuntana. Ens l'explicarem mentre esmorzem plegats.

Nois, noies... treballeu una mica aquest estiu i gaudiu al màxim de les vacances. Us esperen noves aventures a la tornada.

Una abraçada ben forta i un petó virtual. Em seguiré guardant l'abraçada i el petó de veritat per quan ens veiem en persona.

Per si el voleu tornar a veure:



Us comparteixo el vídeo que m'heu fet arribar. Ha sigut una gran sorpresa i m'ha emocionat moltíssim, de veritat. Moltes gràcies a tots i totes per ser com sou. No deixeu de somiar, el món us espera!


Us estimo!!  BON ESTIU!
Sergi